۰۱۱-۳۳۴۱۱۱۰۳-۵ | contact@fajrlab.com
mobile logo

انجام تست کرونا در منزل

تست کرونا در منزل موضوعی است که این روز ها هر کسی باید اطلاعات کافی در رابطه با آن داشته باشد.
با افزایش بیماران کرونایی سایت‌های معتبر برای تست کرونا به مردم معرفی شده‌اند که می‌توان به‌راحتی در منزل تان از این سایت‌ها استفاده کنید و تعداد سوال‌هایی از شما پرسیده می‌شود که جواب تست شما بستگی به نوع پاسخ شما داردشما باید پاسخ‌های خود را به‌طور صحیح و صادقانه بیان کنید تا بتوانید از سلامت خود اطمینان حاصل کنید

دادن تست کرونا در سایت معتبری که توسط وزارت بهداشت انجام‌گرفته است برای همه مردم اجبار بوده‌است. برای دادن تست کرونا حتماً  لازم نیست که به بیمارستان‌ها مراجعه کنید، شاید شما علائم کمی از کرونا را داشته باشید اما وقتی‌که به بیمارستان مراجعه می‌کنید باعث شود بسیاری از ویروس‌ها که در فضای بیمارستان وجود دارد به آن اصابت کنند و بیماری شما به بیماری‌های خطرناک تبدیل شود و یا حتی اصلا مبتلا به بیماری و ویروس کرونا نباشید اما هنگام مراجعه به بیمارستان به این ویروس مبتلا شوید.

سریع ترین تشخیص کرونا در منزل

ازمایش کرونا در منزل

ویروس کرونا در سال دوهزار و نوزده از اولین نفر در چین کشور چین آغاز شد و به‌همین دلیل به با نام کووید نوزده معروف شد. ویروس کرونا بنا به اظهارات فردی  از خوراک خفاش که یکی از چینی‌ها آن را خورده‌ است سرایت پیدا کرده‌است و به‌ علت این‌که ویروسی همه‌گیر و واگیر دار است در تمامی کشورها سرایت پیدا کرده است، اما بیشتر مردم به این معتقدند که ویروس کرونا از قبل بوده و در این سال بیشتر شده‌است. این اظهارات دروغ و غیرقابل‌باور است .

چین، اولین نفر و اولین کشوری بود که از دست ویروس کرونا با کشته‌های زیادی نجات پیدا کرد و به‌زودی توانست کشوری پاک از ویروس کرونا تشکیل دهد. این ویروس بیشتر در افراد سالمند تاثیر می‌گذارد و کسانی را که بیماری‌های زمینه‌ای دارند بیشتر از پای درمی‌آورد. افرادی مانند کسانی که مشکلات کلیوی و ریوی دارند باید از این ویروس به‌طور جدی بترسند، زیرا اگر مبتلا شوند نمی‌توانند از این بیماری جان سالم به‌در ببرند، اما با کمک و استفاده از تجهیزات بیمارستان، قرنطینه و پزشک متخصص می‌توان بیماری آنها را بهبود بخشید.

بیماران کرونا در اوایل که کرونا در کشور ما حضور یافت به‌طورکلی قرنطینه می‌شدند. در اوایل این بیماران بسیار زیاد بودند و تقریباً هشتاد درصد آن‌ها فوت میکرند. در اوایل کرونا که تست کرونا زیاد نبود از دستگاه‌های تب سنج استفاده می‌کردند یا این‌که افرادی که علائم کرونا را داشتند قرنطینه می‌کردند.

علائم کرونا از جمله تب، سرفه خشک و خستگی  علائم شایع در ویروس کرونا هستند و علائم دیگر ویروس کرونا مثل درد و کوفتگی ،گلودرد، اسهال ،التهاب ،سردرد، از دست دادن چشایی و بویایی هستند و علائمی که جداً باید بعد از این علائم به پزشک متخصص مراجعه کنید تنگی نفس، درد در قفسه‌ی سینه، از دست دادن تکلم یا حرکت کردن است. بعد از این علائم فورا به پزشک متخصص مراجعه کنید.

برای پیشگیری از کرونا چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

پیشگیری از کزونا

از اوایل اینکه ویروس کرونا در چین به وجود آمد و تمامی جهان آن را فهمیدند و از ترس اینکه ویروسی کشنده به جانشان نیوفتد، وزارت بهداشت تمامی کار های لازم را کرد

یروس کرونا دیواری بر روی جمع های خانوادگی و جمع های دوستانه بود به طوری که هر فرد با فردی دیگر باید حداقل یک متر فاصله داشته باشد. ویروس کرونا بین افراد فاصله انداخت و دیگر افراد نتوانستند هم دیگر را در آغوش بگیرند و به هم دست بدهند. وزارت بهداشت با توصیه بر اینکه تمام افراد از هم فاصله بگیرند به همه مردم کشور فهماند ک این ویروس خطرناک است.دیگر همه باورشان شده که میشود با لحظه ای غفلت عمری پشیمانی به جای اورد.

وزارت بهداشت به مردم توصیه کرد که تمامی وسایل خود را با الکل ضدعفونی کنند، از مواد ضدعفونی‌کننده در مایع های دست‌شویی خود استفاده کنند، روزانه بین سه‌ تا چهار بار دست‌های خود را بشویند، افراد ماسک بزنند و با دستکش جلوی نفوذ ویروس را به دستان خود بگیرند.

طبق تخقیقات معلوم شد بیشتر ویروس کرونا در ارتباط با دست و زدن آن به دهان و بینی و چشم خود منتقل می‌شود. اگر دست‌های شما آلوده به ویروس کرونا باشد با تماس آن به چشم و دهان و بینی می‌توان زودتر آن را ویروس را به بدن فرد منتقل کرد .پس بهتر است برای این‌که دست‌های خود را پاک سازید، بعد از این‌که از سر کار یا محل‌های عمومی آمدید دست‌های خود را با صابون و مواد الکلی بشوید و ضدعفونی کنید.

البته توصیه می‌شود که در مکان‌های عمومی دستکش استفاده کنید که بیشتر برای این‌موضوع از  دستکش‌های لایت ایکس استفاده می‌شود، زیرا این دستکش‌ها فوق‌العاده باکیفیت هستند و به دست می‌چسبند و برای کارهای روزمره ما را اذیت نمی‌کنند و مزاحم کار ما نیستند.

یکی دیگر از محصولاتی که برای دوران کرونا اجبار شد ماسک بود، ماسک‌ها به‌صورت دو لایه، یک‌لایه و پارچه‌ای و غیره در داروخانه‌های سطح شهر موجود بود. برای این‌که دچار ویروس کرونا نشوید بهتر است که از هر فردی فاصله بگیرید، دست ندهید، از ماسک و دستکش استفاده کنید و هر چند دقیقه یک‌بار گوشی و دست‌های خود را با الکل ضدعفونی کنید، بعد از این‌که از مکان عمومی به خانه آمدید دست‌های خود را با صابون بشویید و اگر در فامیل و آشنا فردی که با ویروس کرونا درگیر شده است را دارید از ملاقات با او خودداری کنید و به مدت ۱۴ روز آن را قرنطینه کنید.

ازمایش کرونا در منزل

چقدر زمان میبرد تا جواب تست آماده شود؟

برای تست کرونا اگر از سایت‌ها استفاده کنید در همان زمان جواب تست شما را می‌دهند ولی اگر به دکتر متخصص نیاز داشته باشید به شما این هشدار را می‌دهند که خیلی سریع به نزدیک‌ترین بیمارستان مراجعه کنید.

اگر تست‌هایی که داخل بیمارستان‌ها انجام می‌شود را انجام داده‌اید به مدت یک الی دو روز تست‌های اکسیژن خون، تب و غیره معلوم می‌شود. ولی اما اگر پزشک متخصص شما آزمایش تست کرونا برای شما توصیه کرده است باید به مدت یک هفته صبر کنید تا نتیجه تست شما آماده شود و در این مدت شما در قرنطینه بمانید و هیچ تماس جسمی با هیچ فردی نداشته باشید

اشتراک
اشاره به موضوع
guest

۰ دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه‌ی نظرات

راهنمای مراجعین

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه ۶صبح-۷عصر
پنجشنبه ۶صبح-۴عصر

 جوابدهی از ساعت ۴عصر  الی ۷ شب

 ۰۱۱۳۳۴۱۱۱۰۳-۵

آدرس آزمایشگاه

آدرس آزمایشگاه فجر در نقشه

آدرس : ساری، ابتدای بلوار کشاورز، جنب پل شهید سردار نبوی، ساختمان دکتر مهدوی

آخرین مقالات پزشکی برای مراجعین

Go to Top