۰۱۱-۳۳۴۱۱۱۰۳-۵ | contact@fajrlab.com
mobile logo

تست کرونا در منزل با اطمینان کامل

امروزه همه با بیماری کرونا و ویروس کرونا آشنا هستیم و دیگر جای توضیح دادن و این‌که آغاز کرونا از کدام کشور بود و یا چگونه بود جایز نیست. امروزه تمامی کشورها با ویروس کرونا درگیر شده‌اند و همه آن‌ها به‌دنبال راهی برای شکست دادن ویروس کرونا هستند.تست کرونا در منزل از راه های مفید قطع این زنجیره است.
ویروس کرونا یکی از ویروس‌های کشنده در سال ۲۰۱۹ بود که به کووید نوزده معروف است. در گذشته ویروس‌های کشنده و خطرناکی مانند سارس، وبا و غیره در کشورها وجود داشت اما مردم توانستند با ساخت واکسن آن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویروس را ریشه‌کن کنند.
اولین‌بار در شهر ووهان در کشور چین ویروس کرونا شناسایی شد و بعد از آن به سراسر دنیا و سراسر جهان انتقال یافت، زیرا این بیماری و ویروس واگیردار است و با نزدیکی هر فرد به فرد دیگر هوا وارد ریه‌ها شده و شخص دچار ویروس کرونا می‌شود .
بیشتر افرادی که سالمند هستند و بیماری‌های زمینه‌ای کلیوی ،کبد، ریوی و مشکل تنفسی دارند در معرض این ویروس هستند و خطر برای آن‌ها چندین برابر است. امروزه به دلیل این‌که بیماران کرونایی و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها زیاد هستند بهتر است برای یک علائم کوچک به بیمارستان‌ها مراجعه نکنید.
وزارت بهداشت و محققان تست های کرونا در منزل را برای ما ایجاد کردند تا به بیمارستان‌ها نرویم و نه‌تنها وقت پزشکان را نگیریم بلکه خودمان را در معرض ویروس قرار ندهیم .
شما می‌توانید به‌راحتی با علائمی که دارید در منزل تست کرونا بدهید و دیگر برای این‌که تست کرونا بدهید به بیمارستان‌ها مراجعه نکنید زیرا بیمارستان‌ها آلوده به ویروس هستند و اگر فردی ناخواسته دستش به اجزای آن مکان عمومی تماس پیدا کنند و میکروب منتقل شود آن فرد ناقل به حساب می‌آید و بعد از چندین هفته مبتلا به ویروس کرونا می‌شود.

تست کرونا در منزل

مزیت های انجام تست کرونا در منزل

آیا برای شما هم این سوال پیش‌آمده است که چگونه در منزل تست کرونا بدهیم یا این ایده به ذهنتان آمده باشد که تست در منزل‌ها انجام شود و دیگر فرد برای یک تست دادن به بیمارستان‌ها نرود؟! و یا می‌خواهید مراحل انجام تست کرونا در منزل را به بدانید؟! پس با ما همراه باشید و در ادامه این محتوا تمامی مراحل تست کرونا در منزل را آموزش ببینید و اطلاعات کافی را کسب کنید تا اگر فردی با علائم کرونا در نزدیکی شما بود با اطلاعات کافی از آن تست بگیرید و اگر موضوع وخیم بود آن را حتما به پزشک متخصص ببرید و این موضوع را با پزشک درمیان بگذارید .
اول از همه از این مطمئن شوید که علائمی که آن فرد دارد آیا واقعاً علائم کرونا است یا علائم سرماخوردگی یا ویروس دیگری، پس برای این‌که بفهمید علائم آن به کرونا شباهت دارد باید علائم کرونا را بشناسید.
علائم کرونا ازجمله علائمی مانند تب سرفه‌های خشک تنگی نفس طب بالاتر و سی و نه درجه و غیره است. یکی دیگر از علائم کرونا از دست دادن حس چشایی و بویایی فرد است یعنی فرد بوی هیچ عطری را حس نمی‌کند و وقتی خوراکی یا غذایی را مزه می‌کند هیچ مزه‌ای حس نمی‌کند.
به گونه‌ای افرادی که به این ویروس کرونا و از دست دادن چشایی و بویایی مبتلا شده بودند به این مثال آن را توصیف می‌کردند که وقتی غذا یا خوراکی میل می‌کنند و مزه می‌کنند انگار تکه کاغذ یا تکه روزنامه‌ای است که هیچ مزه یا بوی ندارد.
بعد از این‌که به این باور رسیدید که فرد تمامی علائم آن مانند  ویروس کرونا است فقط کافی‌ است در سایت تست کرونا درخواست تست کنید تا متخصصین تا ساعتی دیگر  به پاسخ‌گویی شما برسند.
توجه داشته باشید به دلیل این‌که افراد زیادی برای سلامتی خود تلاش می‌کنند سایت‌های تست کرونا در منزل شلوغ هستند ولی پشتیبانی‌های ما طی بیست و چهار ساعت آینده جواب تست کرونا شما را می‌دهند. این را هم به یاد داشته باشید  که نکته این است که در جوانان و کودکان علائم کرونا خیلی واضح نیست اما ممکن است آن‌ها ناقل باشند.

تست کرونا در منزل

آیا انجام تست کرونا در منزل خطرناک است؟

آیا شما هم تابه‌حال  با اسم تست کرونا پی‌سی آر آشنا شده‌اید ؟!آیا برای شما باعث کنجکاوی است که این روش چه روشی است و با روش‌های دیگر چه فرقی دارد ؟! و یا روش پی‌سی آر به چه شکل است؟! و چه هزینه‌هایی دارد ؟! جواب تمامی سوال‌های شما در ادامه این محتوا است پس با ما همراه باشید.
روش پی‌سی آر مخفف واکنش زنجیره‌ای پلیمر راست است که نوعی آزمایش تشخیص کرونا است.
چندین آزمایش و تست برای این‌که شما به جواب درستی از تست خود برسید وجود دارد که روش‌های آن‌ها گوناگون است اما جواب‌ها یکی است. روش پی‌سی آر و روش آزمایش آنتی‌بادی نیز فراگیر شده‌است.
آزمایش آنتی‌بادی به شکل آزمایش خون است که این آزمایش معلوم می‌کند که ویروس به خون شما منتقل‌شده است و وارد خون و رگ و ریه‌های شما شده‌است یا خیر.
اما آزمایش و تست پی‌سی آر به شکل یک نمونه‌ای است که داخل بینی انجام می‌شود و با استفاده از مایعی که بین حلق و بینی است، این تست انجام می‌شود.
توجه داشته باشید که این تست کاملاً قابل‌اعتماد است و می‌توان به جواب آن اعتماد کرد. این آزمایش‌ها برای افرادی که خیلی در معرض خطر و با تشخیص دکتر هستند انجام می‌شود ، به‌طور مثال این آزمایش را برای افراد مسن که ممکن است عفونت و ویروس داشته باشند برای اولویت قرار می‌دهند و از آن‌ها زودتر این تست را می‌گیرند تا جواب اصلی را متوجه شوند.

تست کرونا در منزل

اشتراک
اشاره به موضوع
guest

۰ دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه‌ی نظرات

راهنمای مراجعین

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه ۶صبح-۷عصر
پنجشنبه ۶صبح-۴عصر

 جوابدهی از ساعت ۴عصر  الی ۷ شب

 ۰۱۱۳۳۴۱۱۱۰۳-۵

آدرس آزمایشگاه

آدرس آزمایشگاه فجر در نقشه

آدرس : ساری، ابتدای بلوار کشاورز، جنب پل شهید سردار نبوی، ساختمان دکتر مهدوی

آخرین مقالات پزشکی برای مراجعین

Go to Top