۰۱۱-۳۳۴۱۱۱۰۳-۵ | contact@fajrlab.com
mobile logo

مشاوره ژنتیک

مشاوره ژنتیک امروزه یک مشاوره عالی و فوق العاده می باشد به گونه ای که بسیاری از معلولیتها و عوارض هایی که برای فرزندان و انواع مختلفی از جنین ها به وجود می‌آید این است که افراد قبل از ازدواج فامیلی در مشاوره های ژنتیک و آزمایش‌ها شرکت نمی‌کنند و همین امر باعث می‌شود که بعد ها مشکلاتی برای این افراد ایجاد شود.
امروزه بسیاری از متخصصان توانسته مشاوره های زیادی را در این زمینه ایجاد کننده و افراد را برای مشاوره جذب کرده اند و شما می توانید به صورت رایگان در این مراکز مراجعه کنید و به کمک پزشکان دانش های زیادی را کسب کنید تا در آینده مشکلات زیادی برای شما ایجاد نشود و یا از مشکلاتی که ممکن است بیش از اندازه باشد جلوگیری کنید. این نوع مشاوره ها برای افراد بسیار عالی و نتیجه بخش بوده است و بسیاری از افراد به کمک این مشاوره ها و آزمایش های ژنتیک توانسته اند درمان بسیاری از عوارض ها را انجام دهند و یا از عوارض ها جلوگیری کنند.
شما می توانید به انواع مختلفی از مشاورانی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید. این نوع مشاوره ها در زمینه‌های مختلفی خدمت‌رسانی می‌کنند و شما می توانید با انواع  این مشاوره ها در سایت های مختلفی که وجود دارند در ارتباط باشید و نتیجه مثبتی را برای خود ایجاد کنید.

انواع مشاوره های ژنتیک

انواع مشاوره های ژنتیک وجود دارد که هر کدام از آنها توانستند در زمینه ی مشاوره دادن راه حل‌های بسیار مناسبی را به مراجعان و بیماران خود بدهند. امروزه مراکز مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که هر کدام از آنها به مشاوره های مختلفی در زمینه‌ی ژنتیک می‌پردازند .
انواع مختلفی از مشاوره های ژنتیکی است که به صورت حضوری و تلفنی و حضوری است که هر سه روش برای شما مرایای زیادی در پی دارد. این مشاوره ها بسیار عالی و پر فایده است به گونه ای که شما در این مشاوره ها می توانید بسیاری از مشکلات و بیماری هایی که در ازدواج فامیلی ایجاد می‌شود را متوجه شوید. امروز در انواع مختلفی از مشاوره ها به شما روش های مختلفی را یادآوری می کنند و بهتر است که شما در مشاوره های ژنتیک به صورت حضوری مراجعه کنید تا مشکلات زیادی که در شما ایجاد شده است و یا سوال هایی که دارید را به صورت حضوری از مشاوران بپرسید که این روش بیشتر از همه موثر بوده است و اثرات مثبتی داشته است.

مشاوره ژنتیک

اختلالاتی که در مشاوره ژنتیک مطرح می شود

مشاوره ژنتیک یک روش بسیار عالی است و برای بعضی از افراد این مشاوره‌ها صورت می‌گیرد به‌گونه‌ای که افرادی که ازدواج فامیلی انجام می‌دهند به دلیل اینکه سلول های درونی آنها که ممکن است در تولید مثل مشکلاتی را ایجاد کنند و یا افرادی که در زمان بارداری دچار سقط جنین شده اند و عوامل های مختلفی بر آنها تأثیر دارد و یا افرادی که سن بسیار بالایی دارند و دیر ازدواج کرده‌اند و همچنین دیر اقدام به تولید مثل کرده اند، این افراد باید مشاوره ژنتیکی را انجام دهند.
شما وقتی که به مشاوره های ژنتیک در شهرهای خاصی از کشور ایران وجود دارد مراجعه می‌کنید در آنجا پرونده تشکیل می‌دهید و هزینه را باید در این زمینه در نظر بگیرید. وقتی که شما وارد این مشاوره‌ها می‌شوید نوبت های مختلفی را به شما می دهند و اختلالات و مشکلاتی که در شما ایجاد شده را مطرح می‌کنید. به عنوان مثال کسانی که ازدواج فامیلی دارند مشاوران به آنها می‌گویند که به دلایل اختلالات کروموزومی ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید و افرادی که سن بالا دارند  به عنوان مثال قادر به بارداری نیستند و رحم شما تحمل فرزند را ندارد و توانایی و نیروی بدن شما کاهش یافته است و تمام این اختلالاتی که در این مشاوره‌ها مطرح می‌شود باعث می‌شود که شما به درمان سریع مشکلات بپردازید و امیدی نسبت به آینده داشته باشید.

اهمیت مراجعه به مشاوره ژنتیک

مراجعه به مشاوره ژنتیک برای افرادی که مراجعه آنها الزامی می باشد بسیار اهمیت دارد. در بسیاری از کشورهای خارجی تمام افراد اهمیت زیادی به مراجعه به مشاوره ژنتیک دارند و همین امر باعث شده است که از بسیاری از بیماری ها در آنجا جلوگیری شود. ولی کشور ایران در مشاوره ژنتیک کمی دیر پیشرفت کرده است و در بین مردم بسیار رواج پیدا نکرده است و همین امر باعث می‌شود که بسیاری از افراد مراجعه به مشاور ژنتیک را جدی نگیرند و همین امر باعث شده است که مشکلات زیادی در فرزندآوری ایجاد شود.
کشور ایران در چندین سال گذشته توانسته است در تاسیس آزمایشگاه های ژنتیکی پیشرفت زیادی کند و پزشکان متخصصی در این زمینه وجود دارند که توانسته‌اند اثرات بسیار مثبتی را در افراد و زوجین ایجاد کنند و تمام این موارد باعث ده است که اهمیت مشاوره ژنتیک بالا برود و شما در فضای مجازی و یا تلویزیون ها می توانید با انواع مختلفی از این مشاوره ها آشنا شوید که این مشاوره ها توانسته است اثرات مثبتی را به وجود بیاورند و از نظر قیمت نیز پایین تر می باشند تا بسیاری از افراد به این مکان ها مراجعه کنند و اهمیت این مشاوره بالاتر برود.

مشاوره ژنتیک برای همه ی تستهای غربالگری و ناباروری در آزمایشگاه ژنتیک پزشکی و پاتوبیولوژی فجر (دکتر مهدوی) انجام می پذیرد.

مشاوره ژنتیک

اشتراک
اشاره به موضوع
guest

۰ دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه‌ی نظرات

راهنمای مراجعین

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه ۶صبح-۷عصر
پنجشنبه ۶صبح-۴عصر

 جوابدهی از ساعت ۴عصر  الی ۷ شب

 ۰۱۱۳۳۴۱۱۱۰۳-۵

آدرس آزمایشگاه

آدرس آزمایشگاه فجر در نقشه

آدرس : ساری، ابتدای بلوار کشاورز، جنب پل شهید سردار نبوی، ساختمان دکتر مهدوی

آخرین مقالات پزشکی برای مراجعین

Go to Top